محل تبلیغات شما

کسب و‌کار شماره ۱۷

تعارضی که در یک بانک خصوصی ایجاد شده بود

در یکی از مجموعه های بانک ۲ تا از پرسنل برای دیگران تعت و‌مشکلاتی ایجاد می کردند ، بدگویی راجع به بقیه پرسنل پیش مدیر ، از زیر کار شانه خالی کردن و واگذاری به دیگران ، مسائل شخصی را وارد سازمان می کردند ، مدیر ابتدا توجهی به این مسئله نداشت اما بعد از گذشت زمان این موضوع مشکلاتی را برای بقیه پرسنل ایجاد کرد .

مدیر ابتدا مسئولیت بیشتری به آنها واگذاری کرد و از این شرایط به نفع خود استفاده کرد ، یکی از پرسنل را به واحد دیگر منتقل کرد . 

توجه به فضای غیر رسمی سازمان مهمتر از فضای رسمی است و نباید نادیده گرفته شود.

فرایند جذب نیرو را جدی بگیرید

تفویض اختیار انجام دهید

همیشه راه بهتری به جز تسلیم شدن وجود دارد

، ,پرسنل ,مدیر ,ایجاد ,رسمی ,سازمان ,غیر رسمی ,مدیر ابتدا ,یکی از ,فضای غیر ,رسمی سازمان

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سرشار