کسب وکار شماره ۱۷
تعارضی که در یک بانک خصوصی ایجاد شده بود
در یکی از مجموعه های بانک ۲ تا از پرسنل برای دیگران تعت ومشکلاتی ایجاد می کردند ، بدگویی راجع به بقیه پرسنل پیش مدیر ، از زیر کار شانه خالی کردن و واگذاری به دیگران ، مسائل شخصی را وارد سازمان می کردند ، مدیر ابتدا توجهی به این مسئله نداشت اما بعد از گذشت زمان این موضوع مشکلاتی را برای بقیه پرسنل ایجاد کرد .
مدیر ابتدا مسئولیت بیشتری به آنها واگذاری کرد و از این شرایط به نفع خود استفاده کرد ، یکی از پرسنل را به واحد دیگر منتقل کرد .
توجه به فضای غیر رسمی سازمان مهمتر از فضای رسمی است و نباید نادیده گرفته شود.
، ,پرسنل ,مدیر ,ایجاد ,رسمی ,سازمان ,غیر رسمی ,مدیر ابتدا ,یکی از ,فضای غیر ,رسمی سازمان
درباره این سایت