محل تبلیغات شما

کسب و کار شماره 11

مسافرخانه اولسبلاتگاه در ماسال(گیلان)

انتظاراتی که مشتریان از یک مسافرخانه دارند به طور کلی شامل این می شود که برخورد پرسنل خوب باشد ، اتاق ها تمیز باشد ، غذا سرد نباشد ، قیمتها مناسب باشد و.

اما این مسافرخانه نتوانسته رضایت مشنریان را بالا نگه دارد . 

کیفیت بد لوازم داخل اتاق و فضای بی روحی که دارد ، برخورد ناشایست پرسنل باعث شده این مسارخانه مسافران خود را از دست بدهد با اینکه ابتدای تاسیس عملکرد خوبی داشته ولی با گذشت زمان و افزایش مسافران کیفیت خدمات افت کرده است.

با توجه به اینکه این مسافرخانه در یک منطقه مسافر پذیر مستقر است میتواند با تغییراتی مسافران بیشتری جذب کند.

میتواند از یک تیم قوی استفاده کند که بتوانند آنجا را درست مدیریت کنند چون یک گروه کاری متوسط هرچقدر هم خوب مدیریت شود نتیجه اش قطعا متوسط خواهد بود.

فرایند جذب نیرو را جدی بگیرید

تفویض اختیار انجام دهید

همیشه راه بهتری به جز تسلیم شدن وجود دارد

یک ,، ,مسافرخانه ,کند ,میتواند ,مسافران ,باشد ، ,یک تیم ,این مسافرخانه ,کسب و ,از یک

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

برنامه ریزی و کنترل پروژه آموزش برنامه نویسی با C++