محل تبلیغات شما

کسب و کار شماره 12

رستوران آسو  - کلاردشت ، بعد از فروشگاه کوتون

رستورانی که بعد از اینکه تاسیس شد با استقبال مشتریان مواجه شد چون علاوه بر اینکه در یک منطقه توریستی بود ، دکوراسیون جذابی هم داشت.

بعد از اینکه این رستوران قسمت معرفی را گذراند و وارد مرحله رشد و بلوغ شد ، کیفیت غذاها افت چشم گیری داشت ، غذااها تازه نبودند ، زمان سفارش تا تحویل طولانی شد و رضایت مشتریان به شدت کاهش پیدا کرد . 

دلیل این مشکل چیست؟؟

این رستوران بعد از اینکه یک مدت کوتاهی از شروع کسب و کار سپری شد یک کافی شاپ در کنار رستوران تاسیس کرد که مدیریت هر دو مجموعه به هم مرتبط بود . کارکنان و پرسنل و مدیر آمادگی پاسخ گویی به حجم عظیم سفارشات را نداشتند و باعث افت کیفیت شد . 

راه حلی که وجود دارد این است که مدیریت از مالکیت جداشود و پرسنل بیشتری استخدام شود تا سفارشات به موقع آماده شود و از کیفیت کاسته نشود .

یکی از مهارت های مدیریت این است که توانایی تمرکز بر مشکلات داشته باشد . 

فرایند جذب نیرو را جدی بگیرید

تفویض اختیار انجام دهید

همیشه راه بهتری به جز تسلیم شدن وجود دارد

، ,اینکه ,کیفیت ,رستوران ,یک ,کسب ,بعد از ,از اینکه ,و کار ,کسب و ,و پرسنل

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها