کسب و کار شماره 12
رستوران آسو - کلاردشت ، بعد از فروشگاه کوتون
رستورانی که بعد از اینکه تاسیس شد با استقبال مشتریان مواجه شد چون علاوه بر اینکه در یک منطقه توریستی بود ، دکوراسیون جذابی هم داشت.
بعد از اینکه این رستوران قسمت معرفی را گذراند و وارد مرحله رشد و بلوغ شد ، کیفیت غذاها افت چشم گیری داشت ، غذااها تازه نبودند ، زمان سفارش تا تحویل طولانی شد و رضایت مشتریان به شدت کاهش پیدا کرد .
دلیل این مشکل چیست؟؟
این رستوران بعد از اینکه یک مدت کوتاهی از شروع کسب و کار سپری شد یک کافی شاپ در کنار رستوران تاسیس کرد که مدیریت هر دو مجموعه به هم مرتبط بود . کارکنان و پرسنل و مدیر آمادگی پاسخ گویی به حجم عظیم سفارشات را نداشتند و باعث افت کیفیت شد .
راه حلی که وجود دارد این است که مدیریت از مالکیت جداشود و پرسنل بیشتری استخدام شود تا سفارشات به موقع آماده شود و از کیفیت کاسته نشود .
یکی از مهارت های مدیریت این است که توانایی تمرکز بر مشکلات داشته باشد .
، ,اینکه ,کیفیت ,رستوران ,یک ,کسب ,بعد از ,از اینکه ,و کار ,کسب و ,و پرسنل
درباره این سایت